nasz blog

marketing | public relations | social media

Dlaczego warto rozważyć współpracę z mniejszymi influencerami?

Współpraca z celebrytami z Instagrama i Youtube’a to jeden z najważniejszych trendów marketingowych na 2019 i jedno z najciekawszych zjawisk w marketingu ostatnich lat. Samo pojawienie się mediów społecznościowych, a w nich osób, które swoimi publikacjami mają wpływ...

Prognozy socialowe na 2019 – 12 trendów, które uderzą w nas z pełną mocą

Co się wydarzy w przyszłym roku w mediach społecznościowych? Możemy tylko zgadywać, nasze zgadywania opierając na bieżących trendach i posiadanych danych. Ponieważ grudzień jest świetnym momentem (albo ostatnim dzwonkiem) na planowanie działań komunikacyjnych na przyszły rok, czas zapoznać się z prognozami.

Nie istnieje sposób na świetny content. Istnieją dwa.

Na portalu PRNewsWire trafiłem na wpis Chelsea Kiko, w którym autorka przedstawia trzy działania, które wspierają tworzenie treści (content) tak interesujących, że skłaniają różne inne media (portale, blogerów, profile socialowe) do ich szerowania....

Jak wyprzedzić niektóre kłopoty z etyczną stroną reklamy?

Często na portalu Wirtualnemedia pojawiają się newsy o komentarzach przeróżnych gremiów (GIF, UOKiK, REM) kontrolujących, czy widzowie mediów nie są wystawieni na działanie niesmacznych, obrazoburczych lub krzywiących światopogląd reklam. Czy naprawdę tak trudno...

Prowadzenie firmowego bloga… jak to robić?

Historia z życia wzięta. Wymyśliłem pewnej firmie strategię, której jednym z elementów było założenie firmowego bloga. I wtedy się zaczęło… Poniedziałek, 9:30. Mamy umówione spotkanie w małej sali konferencyjnej, bo duża jest zajęta. Będzie szef marketingu, szefowa...

kontakt

608 309 316

kontakt@millermedia.pl