nasz blog
marketing | public relations | social mediaPress release is dead, czyli PESO w świecie social media
Czy kiedykolwiek trafiliście w informacji prasowej na ciekawy materiał? zapytał Robert Wynne kilkoro czołowych dziennikarzy amerykańskich. To było jedno z trzech pytań, co sądzą media na temat PR-owych press release'ów. Padły następujące odpowiedzi (w moim...
Syndrom HTTP: PR może wyleczyć z niego klientów twoich klientów
Dzisiejszy wpis nie tylko podsunie ci fajne narzędzie PR, ale też wprowadzi do twojego słownika pojęciowego nowy skrót: HTTP. Myślisz, że wiesz co on oznacza? A zakład, że się mylisz? Czy instrukcja obsługi to narzędzie PR? Jeśli weźmiemy jako przykład instrukcję...
Dlaczego warto rozważyć współpracę z mniejszymi influencerami?
Współpraca z celebrytami z Instagrama i Youtube’a to jeden z najważniejszych trendów marketingowych na 2019 i jedno z najciekawszych zjawisk w marketingu ostatnich lat. Samo pojawienie się mediów społecznościowych, a w nich osób, które swoimi publikacjami mają wpływ...
Pierwszy, jedyny i najważniejszy powód prowadzenia profilu w socialu
W social mediach nie musisz wydawać z góry tysięcy, żeby ktoś opublikował twój wpis czy tweet.
Prognozy socialowe na 2019 – 12 trendów, które uderzą w nas z pełną mocą
Co się wydarzy w przyszłym roku w mediach społecznościowych? Możemy tylko zgadywać, nasze zgadywania opierając na bieżących trendach i posiadanych danych. Ponieważ grudzień jest świetnym momentem (albo ostatnim dzwonkiem) na planowanie działań komunikacyjnych na przyszły rok, czas zapoznać się z prognozami.
Nie istnieje sposób na świetny content. Istnieją dwa.
Na portalu PRNewsWire trafiłem na wpis Chelsea Kiko, w którym autorka przedstawia trzy działania, które wspierają tworzenie treści (content) tak interesujących, że skłaniają różne inne media (portale, blogerów, profile socialowe) do ich szerowania....